– Objechałem dosłownie wszystkie urządzenia w mieście – na próżno – twierdzi Czytelnik Gazety Tczewskiej. - Mało tego, nawet w poniedziałek o godz. 10.00 w żadnym z nich nie było jeszcze pieniędzy.
Sytuację taką potwierdzają inni klienci tego banku. Mówią, że czasami w weekendy maszyny są nieczynne.
Awarie dyspensera i prezentera
- Zdajemy sobie sprawę, że po piątkowym naporze klientów na „ściankę” mają one być prawo „wyczyszczone”, ale przecież można by je przed zakończeniem piątkowego dnia pracy ponownie załadować banknotami, prawda – mówią klienci. – A my musimy płacić prowizję wypłacając pieniądze w bankomatach w innym banku.
Jak bank tłumaczy odcięcie klientów od gotówki? Według Anny Pulnar z Departamentu Public Relations Banku Millennium SA, bank przeprowadził analizę dostępności wszystkich siedmiu urządzeń zlokalizowanych w Tczewie.
- W okresie od 1 lipca do 8 sierpnia 2015 dostępność bankomatów liczona w okresie 24 godzinnym każdego dnia wynosiła ponad 97% - stwierdza. - Najczęstszymi przyczynami niedostępności były awarie dyspensera oraz prezentera – modułów odpowiedzialnych na przygotowanie i zaprezentowanie gotówki do wypłaty. (...)
Więcej na ten temat znajdziesz w papierowym wydaniu Gazety Tczewskiej!







Napisz komentarz
Komentarze