24 kwietnia 2013 r. -- Za najszczęśliwsze miasto na świecie uznawane jest Rio de Janeiro*, najlepsze do życia: Melbourne**, najbardziej przyjazne miasto w Europie to Lizbona***, a które miasto w Polsce jest najmilsze? Pod hasłem „Milka. Moje miasto się przytula” wystartowała właśnie akcja, w której Polacy będą mogli odpowiedzieć na to pytanie. Tytuł ten będzie szczególny, ponieważ o tym, któremu z miast zostanie przyznany będą decydować nie instytucje czy eksperci, tylko postawa samych mieszkańców miast.
Akcja jest skierowana do wszystkich Polaków, którzy swoje głosy mogą oddawać za pomocą wirtualnych przytuleń wysyłanych przez www.fioletowastrona.pl. Im więcej wysłanych przytuleń z danego miasta, tym większe jego szanse na wygraną.
Pierwsza faza zakończy się 18 maja br. i wyłonione w jej trakcie zostaną trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one będą walczyć w kolejnych tygodniach o miano pierwszego w historii najmilszego miasta w Polsce. – „W drodze do finału mieszkańcy trzech najmilszych miast będą mieli okazję wykazać się i udowodnić, że to właśnie w ich mieście panuje najmilsza atmosfera, biorąc udział w weekendowych wydarzeniach specjalnych i zabawnych prowokacjach” – powiedziała Beata Kucejko, Brand Manager marki Milka, organizatora akcji. – „O tym, które miasto w Polsce zdobędzie tytuł najmilszego, dowiemy się 30 czerwca br. podczas imprez plenerowych z licznymi atrakcjami, grami i zabawami dla mieszkańców, zorganizowanych w trzech miastach-finalistach jednocześnie” – wyjaśniła Beata Kucejko.
Emocje związane z wyborem najmilszego miasta będą towarzyszyć uczestnikom do ostatniego dnia akcji, czyli 30 czerwca br. – biorący udział w imprezach na żywo będą mogli zdobywać dodatkowe punkty dla swoich miast. Na ostateczny wynik będą więc miały wpływ nie tylko wirtualne przytulenia wysyłane z całej Polski, ale również to, jak mieszkańcy miast zaangażują się w zaplanowane na ten dzień konkurencje.
Najmilsze miasto w Polsce otrzyma nagrodę główną w postaci działań promocyjnych w telewizji, radiu, prasie oraz Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, która zostanie zrealizowana tuż po zakończeniu projektu akcji.
Co to znaczy miłe miasto?
Miłe miasto to takie miejsce, w którym mieszkają mili, życzliwi, serdeczni i otwarci ludzie. „Wybierając najmilsze miasto, myślimy o jego mieszkańcach. W każdym mieście ważne są sprawna komunikacja miejska, dobrze funkcjonujące samorządy czy ciekawa oferta kulturalna, ale w naszej akcji najważniejsi są ludzie i relacje między nimi” – wyjaśniła ideę akcji Beata Kucejko. – „Wraz z Milką chcemy uzmysłowić Polakom, że to, czy miejsce, w którym mieszkają można uznać za miłe i przyjazne, czy chce się w nim przebywać, być jego częścią, zależy od nich samych i od ich codziennych zachowań wobec siebie” – dodała Kucejko.
Więcej na stronie akcji www.fioletowastrona.pl – zakładka „O akcji”.








Napisz komentarz
Komentarze