Prawie setka pasażerów, w tym dzieci, starsze osoby zostali bez pomocy. O północy przekazano ulotki z informacją, że można uzyskać zwrot kosztów biletu, gdyż wystąpiły nadzwyczajne okoliczności. Pasażerom nie zagwarantowano żadnej pomocy ani noclegu. Na karteczkach podano numer telefonu, gdzie można od rana dzwonić z pytaniem, co dalej firma przewoźnicza - RYANAIR COM FLY CHEAPER – zaoferuje. Kilku osobom udało się przebukować bilety na piątkowy lot. Reszcie zaproponowano zwrot ceny biletu lub czekanie do rana. Zaproszono pasażerów na godz. 8 rano, wówczas mają otrzymać nowe informacje na temat odwołanego lotu – czy i w jakim terminie uda się naprawić awarię.
W rozmowie naszego reportera z pasażerami podkreślano słowo – SKANDAL w odniesieniu do potraktowania klientów. Wiele osób z małymi dziećmi została w trudnej sytuacji – bez noclegu. Niektórzy mieli w planie kontynuacje podróży z Frankfurtu – do Hiszpanii, W. Brytanii i Francji.
Reklama
Skandal na lotnisku w Rębiechowie
GDAŃSK. Lot samolotu do Frankfurtu w środę o godz. 21 został po dwóch godzinach oczekiwania pasażerów w samolocie odwołany. Pasażerowie zostali wyproszeni z samolotu, oddano im bagaże. Dopiero przed północą poinformowano, że z powodów technicznych planowany lot nie odbędzie się. Jako przyczynę podano awarię klimatyzacji.
- 09.08.2007 01:54 (aktualizacja 19.08.2023 16:55)
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze