Zasadność obecności Twojego przedsiębiorstwa na branżowym evencie nawet nie podlega dyskusji. Samo pojawienie się tam to jednak za mało, żebyś mógł powiedzieć o sporym sukcesie. Prowadzona przez Ciebie firma powinna wyróżnić się na tle konkurentów, a w tym może pomóc Ci profesjonalna ścianka reklamowa. Jeżeli będzie ona dobrze zaprojektowana, skutecznie przyciągnie uwagę wielu potencjalnych Klientów. W tym artykule zebraliśmy najważniejsze zasady, jakich powinieneś przestrzegać w trakcie wykonywania projektu i ogólnego użytkowania ścianek reklamowych. Nie czekaj ani chwili. Przejdź do lektury i unikaj najpopularniejszych wpadek.
Grafika kosztem treści. Nie zasypuj Klienta masą niepotrzebnych informacji
W przekazach marketingowych nie masz zbyt wiele czasu, żeby potencjalnego odbiorcę zachęcić do interakcji. Stara zasada w branży reklamowej mówi, że Klient przeznaczy zaledwie 5 sekund na zapoznanie się z Twoim komunikatem. Jesteś przekonany, że chcesz ten czas zmarnować na bloki niekończących się tekstów? To prosta droga do zwiększenia liczby partnerów biznesowych, ale u najgroźniejszej konkurencji! Tekst powinien stanowić dla Ciebie ostateczność. Krótkie i chwytliwe nagłówki marketingowe sprawdzą się na ściance wręcz doskonale. Jeżeli dodatkowo zadbasz o uzupełnienie graficzne, otrzymasz komponent idealny na targi branżowe!
Niech ścianka reklamowa nawiązuje kolorystycznie do brandu
Każdy element stanowiska na targi branżowe musi stanowić bezpośrednie nawiązanie do Twojej firmy. Nie możesz sobie pozwolić chociażby na to, aby ścianka reklamowa była w innych barwach niż te, które wykorzystujesz w codziennej komunikacji. Zachowanie elementu spójności jest bardzo doceniane przez potencjalnych Klientów. Śmiało używaj kolorów tożsamych z brandem, nie bój się stosować logotypów oraz barw doskonale pasujących do całości stanowiska.
Wykorzystaj ścianki reklamowe do zbudowania funkcjonalnego stanowiska
Całość zaaranżowanego przez Ciebie mobilnego punktu firmowego ma jeden prosty cel: zachęcić potencjalnych Klientów do nawiązania współpracy. Stanowisko i wykorzystywane w nim ścianki reklamowe powinny więc umożliwiać swobodną rozmowę z zainteresowaną osobą bądź prezentacje produktów z asortymentu. Oprócz ścianek, polecamy zwrócić uwagę na elementy, takie jak choćby lady reklamowe, regały czy chociażby stojaki do umieszczenia komputerów bądź telewizorów. Jeśli stanowisko na targach jest tematyczne, całość wyposażenia musi być spójna. Koniecznie zgłoś to do producenta punktu. Firmy, takie jak Omega System, projektują stanowiska targowe zgodnie z oczekiwaniami Klientów, zachowując absolutnie najwyższe standardy wzornicze i maksymalną funkcjonalność w trakcie samego wydarzenia.