czwartek, 28 listopada 2024 11:35
Reklama
Reklama

Energa prosi o cierpliwość

Kto w ciągu kilku ostatnich miesięcy nie dostał z Energi rachunku za prąd, na pewno niepokoi się o kwotę do zapłaty. Firma tłumaczy to wdrożeniem nowego systemu obsługi klienta.  
Energa prosi o cierpliwość

Zwróciła się do nas mieszkanka Lichnów, która od lipca czeka na rachunek za prąd. Jak mówiła nasza Czytelniczka, dzwoniła w listopadzie i grudniu na infolinię, by zapytać, dlaczego tak się dzieje. I dwukrotnie usłyszała, że ma się nie martwić, bo inkasent chodzi i odczytuje stan liczników, a więc jej problem wkrótce zostanie rozwiązany. Ale rachunku nadal nie dostała.

- Niewielka liczba klientów oczekuje dłużej niż zwykle na obciążenie kosztami zużywanej przez siebie energii. Ma to związek z wdrażanym przez firmę nowym systemem obsługi klienta. Po zakończeniu prac poprawi się jakość obsługi i szybkość załatwiania spraw – tłumaczy Jakub Dusza z biura prasowego Grupy Energa.

Firma zapewnia, że zdaje sobie sprawę z tego, iż do niektórych klientów rozliczenia jeszcze nie dotarły, ale pracuje intensywnie, aby jak najszybciej przysłać oczekującym klientom rachunki.

- Takie faktury będzie można rozłożyć na raty. Ich liczba będzie zależna wysokości faktury. Aby rozłożyć fakturę na raty, po otrzymaniu dokumentu wystarczy zadzwonić pod numer 555 555 555 (możliwość rozłożenia do trzech rat), lub wysłać do firmy pismo (rozłożenie do sześciu rat) – podpowiada Jakub Dusza. - W oczekiwaniu na dokument, można także wpłacić na konto firmy kwoty zbliżone do dotychczasowych rachunków. Będą one odpowiednio księgowane i zostaną uwzględnione przy rozliczeniu. Jednocześnie zapewniamy, że w tych nielicznych przypadkach, gdy z przyczyn leżących po naszej stronie, klienci nie zapłacili jeszcze za zużytą energię, prąd będzie dostarczany bez żadnych zakłóceń. Przepraszamy za niedogodności związane z rozliczeniami i prosimy klientów o cierpliwość.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu portalpomorza.pl z siedzibą w Tczewie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Komentarze

Reklama
słaba mżawka

Temperatura: 6°C Miasto: Gdańsk

Ciśnienie: 1008 hPa
Wiatr: 17 km/h

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: StanleyTreść komentarza: Tusk wielokrotnie dawał wyraz, delikatnie mówiąc, niechęci do tego co poleskie i patriotyczne. zgodzę sie z Sp. Alboinem, że każdy może sie pomylić, błądzić, natomaist rzesza gawiedzi, któej to nie przeszkadza, albo nawet sie PODOBA, powinna budzić przerażenie.Źródło komentarza: BEZ STRACHU. Albin Siwak o Doladzie Tusku - szokujące wspomnienieAutor komentarza: BogdanTreść komentarza: Oszukują i faszerują. Nie papryczkowe ani malinowe tylko pestycydowe...Źródło komentarza: Nowy test Fundacji Pro-Test: Wszystkie sprowadzane z zagranicy pomidory zawierały pestycydyAutor komentarza: Westlake LoanTreść komentarza: Jestem szczerze wdzięczny Panu za poprowadzenie mnie właściwą drogą, która umożliwiła mi dzisiaj otrzymanie pożyczki po tym, jak oszuści oszukali mnie z pieniędzy. Jeśli znalazłeś się w skomplikowanej sytuacji i chcesz uzyskać pożyczkę od osoby godnej zaufania i uczciwej, nie wahaj się skontaktować z WESTLAKE LOAN pod adresem: [email protected] Telegram___https://t.me/loan59Źródło komentarza: Mężczyzna chciał zabić żonę siekierą. Później popełnił samobójstwo.Autor komentarza: RamparamTreść komentarza: Biedny łoś... ale prawdziwe losie to urzędasy i weterynarze, którym jak widać się nie chciało zareagować. W sumie db że nikt nie zastrzelił zwierzaŹródło komentarza: Ranne zwierzę i „spychologia”. Nikt nie chciał pomóc łosiowi...Autor komentarza: RobTreść komentarza: Niech się sam utopi... Prawie dożywocie, w sume za głupote... Ludzie słabo wyceniają swoje zycie ;-1Źródło komentarza: Recydywista groził pobiciem i utopieniem. Grozi mu 18 lat za kratami
Reklama