Podczas odbywających się na początku października w Gdańsku wysłuchaniach publicznych dotyczących gazu łupkowego, pojawiło się wiele pytań związanych z brakiem lokalnego źródła informacji - osoby, która mogłaby na bieżąco udzielać odpowiedzi na nurtujące lokalnych mieszkańców pytania i wątpliwości. Biorąc pod uwagę skalę prac poszukiwawczych prowadzonych przez San Leon Energy, trudno byłoby wyznaczyć odpowiednio wykwalifikowaną osobę dla każdej z gmin. San Leon chce wyjść na przeciw oczekiwaniom mieszkańców i wypełnić powstałą lukę informacyjną.
Głównym celem projektu jest dostarczenie wiarygodnych informacji oraz ograniczenie obaw mieszkańców wynikających zazwyczaj z nierzetelnych publikacji i materiałów propagandowych.
Dzięki proponowanej formie komunikacji każdy zainteresowany będzie w mógł w szybki i łatwy sposób uzyskać szczegółową informację na temat planowanych prac poszukiwawczych na terenie danej gminy.
Na każdym etapie działań jesteśmy otwarci na wszelkiego rodzaju pytania ze strony mieszkańców. Zależy nam, aby posiadali oni jak najbardziej rzetelną wiedzę. Niestety często pojawia się pewna bariera przed wykonaniem telefonu i zapytaniem inwestora. Dlatego też stworzenie tego typu platformy pozwoli na swobodny przekaz i wspomoże kontakt z lokalną społecznością - tłumaczy Tomasz Rutkowski, specjalista ds. Relacji Społecznych w San Leon Energy.
Każdy zainteresowany będzie mógł w godzinach pracy urzędu umieścić w przygotowanej urnie swoje pytanie do inwestora. Raz w miesiącu urna będzie opróżniana, zaś po przeanalizowaniu pytań odpowiedzi będą umieszczane w specjalnej zakładce na stronie internetowej urzędu.
Kampania obejmuje gminy na terenie całej Polski, w tym gminę Linia, powiat wejherowski.
Akcja rusza w pierwszym kwartale 2014 roku. Spółka San Leon Energy zachęca mieszkańców do aktywnego uczestnictwa.
Napisz komentarz
Komentarze