Taką otrzymaliśmy informację od naszego Czytelnika.
Oto historyjka jak z bajki.
Godzina: 11.00 bankomat Millennium koło Gildii w Gdańsku zabiera kartę klientce banku Millenium. Pojawił się komunikat: ''Karta została skradziona, prosimy zgłosić się do właściwego oddziału banku''.
Kolejne zablokowania kart następują w tym punkcie lawinowo. Sprawdzamy inne bankomaty. Okazuje się, że również w innych bankomatach w Gdańsku jest podobna sytuacja. Klienci nie mogą wypłacić ze swojego konta swoich pieniędzy! Karty zablokowane...
Nasi czytelnicy starają się wyjaśnić przyczynę blokady karty w Banku, jednak kolejka w Oddziale w Gdańsku przy Targu Węglowym liczy już kilkanaście osób.
Jedziemy do Gdańska- Wrzeszcza. Tam w Bank Millenium już ze wstępnej rozmowy z pracownikami wnioskujemy, że już wiedzą w czym problem.
Słyszymy: Proszę Pana, w ciągu ostatnich 48 godzin skradziono dane z naszych kart kredytowych. Pracownicy bardzo szybko proponują nam nową kartę kredytową. - Jeżeli z jakichś powodów przyjdzie dodatkowa opłata za aktywację karty, proszę się odwołać- niwelujemy ją natychmiast - słyszymy od pracownika Banku.
Musimy czekać do piątku na nowa kartę.
Nie ma żadnych słów przeproszenia za kłopot, za zamieszanie, niesprawne działanie banku. Klient Pan, lecz w reklamie – radź sam sobie.
Wracamy do Oddziału w Gdańsku, niedaleko pomnika Jana III Sobieskiego. Tam dowiadujemy się od pracownika, że „zostało skopiowanych wiele naszych kart". Pytamy: Ile? Jednakże nie są w stanie powiedzieć dokładnie, jaka jest to skala nadużyć. Słyszymy, że zdarzyły się tez przypadki kradzieży oszczędności. Odsyłają nas o szczegółowe informacje do naszego rzecznika prasowego.
Dzwonimy do rzecznika, telefon zajęty na okrągło...
Mamy nadzieję, że odezwie się przynajmniej po tej publikacji.
Wysłaliśmy tekst do Dyrektora Biura Prasowego Banku, p. W. Kaczorowskiego. Czekamy na odpowiedź.
Miałeś podobną "przygodę" z bankomatem. Nie mogłeś wyciągnąć swoich pieniędzy z banku? Napisz w komentarzach. Nie czujmy się bezbronni wobec urzędników i instytucji! [email protected]
Oto odpowiedź Rzecznika Prasowego Banku Millenium
Bank Millennium prewencyjnie zastrzegł karty płatnicze grupy klientów z Trójmiasta - twierdzi rzecznik prasowy Banku Millenium, Wojciech S. Kaczorowski.
Warszawa, 5.12.2007 r. Bank Millennium informuje, iż w wyniku rutynowych działań monitorujących płatności dokonywane kartami płatniczymi powziął podejrzenie, iż niektóre z transakcje realizowane za pośrednictwem kart wydanych przez Bank klientom na terenie Trójmiasta, mogły odbywać się bez autoryzacji przez właścicieli kart.
Ze wstępnych ustaleń wynika, iż dotyczy to ograniczonej grupy klientów, którzy korzystali z bankomatu zlokalizowanego w Gdańsku przy ul. Wały Jagiellońskie 14/16, a których dane identyfikacyjne karty (PIN) mogły zostać skopiowane.
W związku z tym Bank Millennium, działając w interesie klientów i zgodnie z obowiązującymi procedurami, podjął 3 grudnia br. decyzję o prewencyjnym zastrzeżeniu łącznie 720 kart płatniczych swoich klientów, czyli wszystkich którzy w ciągu ostatnich 10 dni korzystali z w/w bankomatu. Karty te nie są aktywne i nie można dokonywać nimi żadnych płatności.
Jednocześnie bank systematycznie informuje klientów o fakcie zastrzeżenia ich kart oraz prosi o wymianę ich na nowe. Operacja ta dostępna jest w każdym oddziale Banku Millennium na terenie Trójmiasta. Wymiana kart jest bezpłatna.
W oparciu o posiadane informacje Bank Millennium złoży w dniu jutrzejszym zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do właściwych organów ścigania.
Bank Millennium przeprasza swoich klientów za utrudnienia i niedogodności związane z zastrzeżeniem i wymianą kart płatniczych mając nadzieję, iż zrozumieją i zaakceptują oni działania podjęte przez Bank.
Wojciech S. Kaczorowski
Rzecznik prasowy
Warszawa, 5.12.2007
Miałeś podobną "przygodę" z bankomatem. Nie mogłeś wyciągnąć swoich pieniędzy z banku? Napisz w komentarzach. Nie czujmy się bezbronni wobec urzędników i instytucji! [email protected]
Napisz komentarz
Komentarze