Kilka tygodni opisaliśmy w tym miejscu - w portalpomorza.pl - sprawę kradzieży danych z kart bankomatowych Banku Millenium w Gdańsku. Poszkodowani klienci otrzymali przeprosiny zarówno od Millenium jak i firmy Visa. Otrzymali zapewnienia wymiany kart bankomatowych na nowe w ciągu 48 godzin. Tak: 48 godzin! Niestety, na zapewnieniach dla niektórych klientów sprawa się skończyła.
Nasz Czytelnik z Gdańska - poszkodowany klient Banku Millenium - poinformował nas, że faktycznie otrzymał kartę już tego samego dnia, jednak bez PIN kodu... A ile jest warta bankomatowa bez PIN kodu, wiadomo. Otrzymał zapewnienie, że kod będzie dostępny w placówce banku w ciągu 24 godzin.
- Mijają już 3 tygodnie, a PIN kodu dalej nie mam - pisze Czytelnik. Szukano go w centrali i w banku macierzystym, jak i w banku występującym o nowy PIN kod -placówce flagowej Banku Millenium w Gdańsku Wrzeszczu. Po PIN kodzie śladu nie ma...
Po raz kolejny obiecano załatwić sprawę w ciągu... 24 godzin!
Czy Bank Millenium potrzebuje całe milenium na załatwienie tak prozaicznej sprawy jak odnalezienie kodu do przekazanej nowej karty Visa? To pytanie kierujemy ponownie do rzecznika Banku Millenium pana Kaczorowskiego.
Reklama
Bakn Millenium dobry w... zapewnieniach
GDAŃSK. Kradzież danych z kart bankomatowych Banku Millenium ciąg dalszy. Bank, po naszej interwencji, przeprosił klientów, przekazał im nowe karty bankomatowe, lecz bez PIN kodu... Na kod jeden z klientów czeka już miesiąc!
- 04.01.2008 00:11 (aktualizacja 23.08.2023 14:44)
Napisz komentarz
Komentarze