Usprawnia również przepływ dokumentów między wydziałami urzędu, co ma wpłynąć na skracanie czasu oczekiwania na rozpatrzenie wpływających spraw. Przy wejściach do PUW zainstalowano już tzw. infomaty („kioski” z dostępem do informacji), dzięki którym klient odwiedzający urząd uzyska m.in. informacje o kompetencjach poszczególnych wydziałów oraz dostęp do stron internetowych administracji rządowej. Projekt w 75 % sfinansowany został przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 25% środków pochodzi z budżetu państwa. Całkowity koszt - ponad 2,6 mln zł.
Z infomatami szybsze załatwianie petentów?
POMORZE. Elektroniczny obieg dokumentów funkcjonuje już w Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Gdańsku. Procedura ta ma znacznie ułatwić interesantom załatwianie spraw urzędowych.
- 06.02.2008 00:02 (aktualizacja 01.04.2023 03:33)
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze