Pobudzanie świadomości raka piersi to ważny temat społeczny, który warto podnosić nie tylko
w październiku, ale to właśnie w tym jesiennym miesiącu ma największy wydźwięk, a kobiety z większą uwagą przysłuchują się ważnym przekazom. Designer Outlet Gdańsk także dołączył do tego silnego głosu skierowanego do pań w różnym wieku, swoich klientek. W tym roku czynnie zachęca do badań profilaktycznych, przypominają o tym, że warto dbać o swoje zdrowie i „dmuchać na zimne”.
W centrum pojawiły się plakaty, na lustrach różowe nalepki pobudzające świadomość profilaktyki raka piersi. Centrum nawiązało też współpracę z fundacją Spa For Cancer, która w wyjątkowy sposób opiekuje się kobietami w trakcie leczenia oraz po doświadczeniu z nowotworem. Stawia na budowanie poczucia piękna, wartości i daje wsparcie tworząc wielką społeczność kobiet, które najlepiej rozumieją swoje emocje w trudnym czasie leczenia i powrotu do zdrowia. Aktywności fundacji stale organizowane dla jej podopiecznych są pozbawione pouczeń, nakazów i mentorskich tonów, ale za to pełne wzajemnej życzliwości zrozumienia w trakcie i po leczeniu. Fundację można wesprzeć podczas zakupów w Designer Outlet w dwie najbliższe październikowe soboty: 15 i 22.10, wrzucając do puszki dowolną kwotę. Ale to nie wszystko.
- Fundacja wraz ze specjalistami onkologii przygotowała i wydała książkę, która jest przewodnikiem dla kobiet, wyruszających w trudną podróż po własne zdrowie i piękno. Zawiera mnóstwo odpowiedzi na trudne pytania, przed którymi stają kobiety w obliczu tej choroby. Nasze centrum zakupiło pulę, która przekazana zostanie dla pacjentek onkologicznych Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku – mówi Katarzyna Czapran z Designer Outlet Gdańsk.
W przedostatnią sobotę miesiąca – 22 października w Designer Outlet Gdańsk pojawi się mammobus, który będzie dostępny dla chętnych do badania klientek. – Badania są całkowicie bezpłatne, nie trzeba się umawiać i rejestrować – lekarz kwalifikujący jest na miejscu. Co ważne na badania zapraszamy panie od 35 roku życia. Bezpłatne badania mammograficzne dostępne będą w godzinach 10:00 – 18:00. Odbędą się w profesjonalnych, komfortowych warunkach – w mammobusie zaparkowanym przed centrum. Ekipa medyczna tego dnia może przebadać 100 pań, dlatego warto się spieszyć – wyjaśnia Czapran.
Październik obchodzony jest na świecie jako miesiąc świadomości raka piersi od 1985 roku. Jednak każdego roku warto przypominać o tym, że zdrowie zależy od nas samych, a wszelkie inicjatywy wspierające są i długo będą potrzebne i ważne. Szczególnie w miejscach, które są odwiedzane głównie przez kobiety, takich jak centra handlowe.
O ROS Retail Outlet Shopping
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.
ROS Retail Outlet Shopping od 10 lat obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, La Galleria Parma, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.
Centra outletowe Designer Outlet w Polsce obecne są w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu
i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70 proc. niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, BOSS, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.
Napisz komentarz
Komentarze