Wprowadzenie takich lotów nie tylko ułatwi, ale i przyspieszy podróż z południa na północ Polski zarówno turystom, jak i osobom podróżującym służbowo. Bezpośrednie loty do Gdańska to zarówno oszczędność czasu i pieniędzy (bilety już od 195zł), jak i prawdziwy „skok jakościowy” pod względem komfortu podróżowania. Dotychczasowa wizja spędzenia kilku albo nawet kilkunastu godzin w zatłoczonym pociągu odstraszała wiele osób. Przy locie trwającym zaledwie 90 minut oraz skracającej czas potrzebny na procedury lotniskowe możliwości odprawy online, spędzenie choćby weekendu nad polskim morzem nie będzie już problemem. Wydarzenie ma również na celu promocję Trójmiasta jako idealnego miejsca na wypoczynek weekendowy i jest owocem współpracy promocyjnej Gdańska, Gdyni i Sopotu, które za pośrednictwem Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej realizują wspólne inicjatywy promocyjne.
Na odwiedzających czekały materiały turystyczne Trójmiasta oraz całego województwa pomorskiego, przygotowane w ramach kampanii promocyjnej „Pomorskie-Nabierz Kolorów”, która ruszyła pod koniec marca 2011 i ma na celu zainteresowanie województwem, jako idealnym regionem na wypoczynek o każdej porze roku.
- Cenimy sobie turystów z Małopolski. Teraz gdy podróż może trwać znacznie krócej liczymy na ożywienie ruchu turystycznego z tego kierunku. Jestem przekonany, że Trójmiasto i Pomorskie swoją atrakcyjnością przekonają do siebie wielu mieszkańców Małopolski – komentuje Wojciech Kreft – Dyrektor Biura Zarządu Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Wydarzenie to było również okazją do wygrania podwójnego biletu lotniczego na trasę Kraków/Wrocław – Gdańsk. Każdy, kto w czasie trwania eventu zjawił się w Galerii Kazimierz, wziął udział w zabawie i prawidłowo odpowiedział na pytanie
dotyczące Trójmiasta, miał szansę zdobyć taki właśnie bilet.
Pomorskie realizuje bardzo aktywną promocję turystyczną na rynku krajowym. Nie tak dawno można było zauważyć kampanię „Pomorskie-Nabierz Kolorów”, której dalsze etapy będą realizowane do połowy 2012 r., a wartość wszystkich działań to 5,5 mln zł. Podstawowym i najważniejszym celem kampanii jest zbudowanie percepcji zróżnicowanej oferty turystycznej oraz przełamanie stereotypu sezonowości województwa pomorskiego, a także zwiększenie częstotliwości odwiedzin, zarówno w formie wyjazdów długo, jak i krótkoterminowych. Wszystko po to, aby stać się niekwestionowanym liderem ruchu turystycznego w Polsce.
Pomysłodawcą i realizatorem nietypowego eventu promującego połączenia Kraków - Gdańsk była Agencja Promocji Miast i Regionów z Krakowa.
„Odlotowa” promocja Trójmiasta w Krakowie
Niemal 10 metrowy samolot wylądował 16 czerwca w Galerii Kazimierz w Krakowie. Dokąd poleci? Do Trójmiasta! W ten sposób odbył się 4-dniowy niekonwencjonalny event promujący Trójmiasto na południu Polski oraz nowe połączenie z Krakowa do Gdańska uruchomione przez linie eurolot.com.
- 22.06.2011 00:00 (aktualizacja 04.08.2023 13:03)
Reklama
Napisz komentarz
Komentarze