Niespełna dwa miesiące temu Grodzisko Owidz wygrało w internetowych eliminacjach wojewódzkich. Na kilkanaście zgłoszonych produktów turystycznych z Pomorza, Grodzisko zdobyło 42% spośród wszystkich oddanych głosów. Do 19 listopada trwać będzie kolejne internetowe głosowanie, tym razem finałowe, którego efektem będzie wyłonienie najatrakcyjniejszego produktu turystycznego roku 2017 w skali Polski. Głos oddawać można codziennie na specjalnie przygotowanej stronie:
https://www.polska.travel/pl/aktualnosci/certyfikat-internautow-rozpoczynamy-glosowanie
Zdobywcę Certyfikatu Internautów poznamy 23 listopada 2017 roku.
Grodzisko Owidz działa od 2012 roku. Odtworzony wczesnośredniowieczny gród prowadzi działalność kulturalną zarówno dla lokalnej społeczności, jak i dla turystów. Buduje markę miejsca w oparciu o tematykę historyczną, głównie związaną z wczesnym średniowieczem. Grodzisko Owidz, oprócz swej codziennej działalności, organizuje także kilkadziesiąt imprez plenerowych rocznie. Od czerwca bieżącego roku na jego terenie działa także pierwsze i jedyne w Europie Muzeum Mitologii Słowiańskiej oraz Karczma Słowiańska "Na Podgrodziu". Gród i cała infrastruktura wkomponowane są w piękne plenery: lasy i dolinę rzeki Wierzycy.
Zachęcamy do głosowania!
Napisz komentarz
Komentarze